Про організацію роботи із зверненнями громадян за підсумками 2021 року

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Гончарівською селищною радою проводиться системна робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та на особистому прийомі, оперативне вирішення проблемних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

Упродовж 2021 року на адресу Гончарівської селищної ради надійшло 1115 звернення, з них – 9 через обласну державну адміністрацію, які надійшли на Урядовий контактний центр, 2 – Чернігівська районна державна адміністрація, інші безпосередньо від заявників.

На особистий прийом до голови Гончарівської селищної ради звернулось 254 громадян.

Всі звернення, які надійшли до селищної ради, уважно розглянуті та направлені до безпосередніх виконавців. Жоден документ не залишився не виконаний або не розглянутий. На всі заяви, звернення та пропозиції громадян направлені відповіді у визначений законодавством термін.

Згідно із затвердженим графіком, з метою зменшення звернень до селищної ради, вирішення проблем на місцях, продовжується проведення виїзних особистих прийомів селищним головою.

Основними питаннями, які піднімались під час особистого прийому, виїзних приймалень, були питання щодо:

- надання матеріальної допомоги;

- переоформлення особового рахунку;

- забезпечення належного транспортного обслуговування;

- надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою;

- затвердження технічної документації із землеустрою;

- оформлення соціальних допомог тощо.

Серед звернень, що надійшли до селищної ради, і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень – заяви або клопотання, решта – скарги, пропозиції, зауваження. 30 % звернень, що надійшли на адресу селищної ради, стосувались соціального захисту, а саме: надання інформації заявникам про призначення субсидії, виплати монетизованої субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально – побутових питань, щодо нарахування та виплати державних соціальних допомог. 60 % усіх звернень становили звернення з питань аграрної політики і земельних відносин, а саме:  надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Решта – 10 % усіх звернень, становили захист прав дитини, транспорту і зв’язку (покращення транспортного сполучення, збереження транспортних рейсів автобусу), встановлення лічильників на газ.

80 % усіх звернень, що надійшли на адресу селищної ради, були вирішені позитивно. По решті звернень надані кваліфіковані роз`яснення фахівцями селищної ради, до компетенції яких відносилося порушене у зверненні питання.

Позитивно вирішені всі питання заявників, які зверталися про надання матеріальної допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем або хворобою.

Також уважно розглянуті та опрацьовані звернення заявників, які були адресовані до органів влади вищого рівня та які були перенаправлені на розгляд до селищної ради.

Загалом, робота селищної ради спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів громади, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу селищної ради, не було визнане необґрунтованим. Всі звернення розглядались фаховими спеціалістами згідно з резолюцією селищного голови.

Жителі громади мають можливість в повній мірі реалізовувати своє право на звернення до служб селищної ради як на особистих прийомах так і в письмовій формі. Особистий прийом громадян проводиться згідно з графіком прийому, а також в будь-який вільний час. Інваліди, учасники війни, пенсіонери та інші соціально-незахищені верстви громадян приймаються в будь-який день, позачергово.

На веб-сайті селищної ради (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян, графік особистого прийому громадян, роз’яснення щодо порядку подання письмових звернень, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються на особистих прийомах, під час проведення виїзних приймалень.

Порівняльна таблиця